onsdag 29 oktober 2008

Today is the day...

Ledig förmiddag utan Molly och Isabelle. Snabb kaffe med Katja sen var jag hemma och latade mig. La mig faktiskt i sängen i en halvtimme och småslumrade (när jag nu gjorde det sist, så det var sååå skönt)!

Hämtade upp Molly vid tolv och sen Liz och vi åkte till Cafe 24 och tog en kaffe innan upphämtning av Isabelle och Jason. På skolan träffar vi Susanne, Fredrik, Sofia och Noah som är här på besök från Isle of Man. Åhhh vad mysit att träffas, har inte setts på nästan ett år.

Isabelle och Molly var så trötta så dom somnade direkt när vi kom hem och sov i ett par timmar, när dom vaknat gick vi upp till Le Meridien för att träffa Susanne och Fredrik och barnen sprang runt och lekte för fullt i hotellbarer (uppskattat av de andra gästerna på hotellet... ;))

Så till poängen 'why today's the day...' Jag har börjat träna på gymmet! Mötte upp Isabelle på Le Meridien kl 19. Det vart intensiv och rolig träning i gymmet, och sen avslut i poolen och slutligen jacuzzin.

Vägen hem från gymmet så kände jag mig så underbart bra, jag har gått till gymmet, nu jäklar. Nu ska jag hålla detta. Vi har bestämt att vi ska dit på lördag igen!

1 kommentar:

Fröken sa...

Du är så duktig! You go girl!