måndag 20 oktober 2008

Grey's Anatomy 4...

Tv-seriernas värld. Det började med Jess och Ant proxade på oss 24, det tog några veckor innan vi stoppade i första skivan och sen var vi fast... Ett hastande sökade efter nästa säsong vart det och helt plötsligt bara på ett par månader hade vi kollat igenom alla 6 säsongerna.

Därefter började vi kolla på Prison Break, precis som med 24 vart vi helt fast, 3 säsonger gick snabbt att ta sig igenom...

...och nu Grey's Anatomy. Först började vi med säsong 2 som Liz hade hemma, fortsatte med en hyrd säsong 3 (som vi fick jaga genom halva Malta för att få tag på och sen hyra i en kompis namn i 'hennes' videobutik)!

Sen hoppade vi tillbaka till säsong 1 och nu såklart säsong 4. Vi har vart på jakt efter denna unika box i flera veckor. Ringt alla videobutiker och försökt hålla vakt. Men sååå klart har den vart uthyrd överallt...

Idag så händer det, som vi väntat på, barnen i badet och jag tar och ringer videobutiken i Talibraxen (I' brag men Dan tycker det låter roligare med Talibraxen...) och vad har dom precis fått in? Joooo, Grey's Anatomy 4!

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

Åker till butiken för att hämta upp boxen och vad möts jag av?? Jo en bränd kopia! Men tänkte jag, skitsamma! Vem bryr sig! Jag har längtat så efter våra tidiga kvällar med boxarna så det var bara att gilla läget och ta den och gå!

Behöver jag säga vad vi ska göra nu? Imorgon blir det tändstickor för att hålla ögonen öppna!!

Inga kommentarer: