lördag 4 oktober 2008

Egen tid...

I går var det första dagen för Isabelle och Molly i skolan och på dagis samtidigt. Lyxit. Efter lämning åkte jag till Sliema och satte mig på Off Shore för frukost, te och bagel. Kändes underbart att ta upp senaste Closer och kunna läsa ostört genom hela frukosten. Avslutade med en espresso.

Mätt och belåten gick jag runt lite i butiker, prövade lite klänningar på Zara, kollade lite väskor, köpte strumpor på Next och en snygg tröja på Behrska. Ringde Dan och bestämde kaffedejt med han och Jonathan på Star Cafe.

På vägen tillbaka till bilen sprang jag in på Zara home och köpte ännu 3 korgar till Isabelles rum som jag tittat ut innan.

Hem med allt sen ringde jag Liz och kollade vart hon var. Portomaso cafe, perfekt, hon beställde in mat åt mig och vi möttes där efter att jag plockat upp Molly.

Sen åkte vi tillsammans och hämtade upp Isabelle och Jason, hem till dom en sväng (då vår städerska fortfarande var hemma hos oss...)!

På eftermiddagen kom Lenah och Aiden hem till oss på en fika, jag hade bakat hallon- och vitchockladmuffins! Mumma gott!

Kvällen avslutades med läggning av barn, Dan lagade mat och sen la vi oss i sängen och kollade på film och åt vår middag!

1 kommentar:

Anonym sa...

Skønt med lite egen tid