lördag 25 oktober 2008

Raggmunk med kladdkaka!

I torsdags hade jag äran att vara bjuden hem till Annica och Adam på raggmunk, stekt fläsk och rårörda lingon. Till efterrätt vart det kladdkaka med marshmallows och godismariannesås!

Meningen var att jag skulle ha båda tjejerna med mig, men på förmiddan så började Molly visa syntom på att vara sjuk, febrig, rinnig nästa och allmänt inte sig själv. Pratar lite med Dan och han bestämmer sig för att komma hem så jag kan gå hem till Annica med Isabelle i alla fall. Efter ett par timmars lek och mat åkte jag och Isabelle hem till Dan och Molly.

Kvällen vart rätt jobbig med en gnällig Molly som försig somnade tidigt, sen vart det chicken fajitas och Grey's Anatomy i sängen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Åhhh vad gott med Raggmunk. Ja kladdkaka går ju inte heller av för hackor :-D