söndag 7 september 2008

Snygga bryn!

I går var det verkligen dags att ta tag i ögonbrynen (tror jag har nopprat brynen 2 gånger på 6 v...)! Jag går ner till stället där jag brukar få det gjort, som tur var hade de faktiskt tid att göra det direkt.

Jag lägger mig på bädden och blundar, hon håller på att plocka lite, tills jag känner att hon kommer fram till mig och lägger nåt varmt under brynet, shit hinner jag tänka, hon kommer vaxa, sen tar det några sekunder och det svider till som attans och samma procedur på nästa bryn. Ajjjjjj!

När det var avklarat tog hon fram pincetten och plockade i 10 min och gissa vad? Nu har jag världens finaste bryn (var nog likabra att jag inte visste om hennes vaxplan, för den hade och definitivt inte gått med på :))

Tjing!

4 kommentarer:

Anonym sa...

.-D

Fröken sa...

OOH AAAAAJ Var det kinesiskan??

Anonym sa...

japp det var det. hihi

Fröken sa...

Klar det gör ont... men men hon är den bästa...