tisdag 16 september 2008

Mamma Mia!

Jag och Liz var på bio och såg, just Mamma Mia igår (jag såg den dock i London, men det spelade ingen roll, så visst kan jag gå och se den med dig också Annica)! Vilken underbar film, älskar filmer där man sitter med gåshus från början till slut.

Tro det eller ej, fick giftaskänslor när jag såg filmen igår, alltså det skulle vara helt underbart att ha ett liknade bröllop som i filmen, vid havet ut över öppet hav, massa ljus, ledigt klädda människor och sen sjudundrans fest...!

Appropå Mamma Mia, Molly är helt inne på ABBA, fort jag sätter på musiken så börjar hon digga och dansa. That's my girl!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har sett filmen 2 gånger nu. Samuel har sett filmen en gång. Han stod i mitt knä och dansade typ hela filmen :-D

Anonym sa...

Hejja Molly!

Bröllop? Ihh så spännande....