måndag 1 september 2008

Back in Malta!

Så var vi äntligen tillbaks här hemma. Borta bra men hemma bäst! Skulle egentligen åkt via London, men kände att jag bara ville hem, orkade inte med några mer flygplatser, uppackning och nedpackning och allt annat som hör till resandet.

Lördan vart en låång dag, först flyg Sthlm-Oslo och sen 3 timmar i Oslo (där jag var tvungen att hämta ut bagaget och checka in en gång till...). Resan mellan Oslo och Malta gick dock jättebra tackvare en underbar stewart som hjälpte mig med allt och lite till. Fick gå ombord 10 min innan alla andra passagerare, uppassad med vatten och kaffe. Han bar runt på Molly när hon vart otålig, ja en sån där person som är helt underbar.

Både Isabelle och Molly var överlyckliga över att komma hem, fram med alla leksakerna direkt och sen var det full lek här hemma.

Jag kommer uppdatera semestern senare.

x

1 kommentar:

Anonym sa...

Välkomna hem. Har saknat bloggen