lördag 13 september 2008

I dag

Lyckades få till morgonen riktigt bra, vid elva går vi ut i bilen och ska åka hem till Paulina och Billy! Hinner inte ens mer än ut ur garaget då en kvinna kommer springandes och säger att jag fått punktering. Puuuh. Naturligtvis så finns det inte verktyg i bilen för mig att byta så ringer han vi hyr av och han får komma och byta däcket åt mig. Undertiden blir tjejerna hungriga så vi springer ner till Mc D och köper ett par Happy Meals.

När bilen väl är lagad hämtar jag upp Liz och Jason och vi beger oss till Bugibba.

Vi började med att bada i någon timme och sen gick vi upp till lägenheten och grillade på terassen. Jag fick lite mysgos med lilla Noah också, gos gos!

Tiden gick jättefort och helt plötsligt var klockan halv sex. Vi bestämde oss för att bege oss hemåt så inget av barnen riskerar att somna i bilen!

Nu ligger Isabelle i sängen och kollar en film och jag ska lägga Molly. Imorgon ska vi ta ännu en sväng till Pau, jag, Isabelle och Molly. Bad och grill väntar.

Inga kommentarer: