torsdag 13 mars 2008

Lämna min garageuppfart i fred!

Ännu en gång så sitter jag där i bilen på väg ut ur garaget och vad är det som står där, jooo en nedrans parkerad bil. Tröttsamt!! Tutar ett par gånger, inget händer! Försöker ringa Liz, inser att jag inte kommer hinna till skolan för att hämta Isabelle, suck suck! Tutar lite till, äntligen kommer en kvinna springande, dessutom klädd i en 'traffic warden' uniform. Blir ännu mer förbannad inombords, då hon inte borde felparkera, då hennes jobb är just trafik!! Hon skrattar till och säger något som; 'I was just standing there, so I could see you...' Jag blir skitförbannad och säger att jag har väntat i 15 min... Då svarar hon; 'Oh well, I'm here now...' IDIOT!!! Lyckades trots allt hinna i någonlunda tid för att hämta Isabelle. Viktigast av allt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Grrrrrrrr