fredag 14 mars 2008

Hjälp jag är dag-, vecko, - månads- och högtidsförvirrad!

Precis hämtat Isabelle i skolan och alla verkade vara på ovanligt gott humör, inte allra minst Miss Marisa, det gick en kall kår igenom ryggrader när hon sa; 'Happy Easter, see you all in two weeks'! Va, är det redan påskdags?

Vart tog början av 2008 tagit vägen? Direkt när jag satte mig i bilen var jag tvungen att ringa Jessica och kolla hur vi ska lägga upp påskfirandet.

Isabelle ska alltså vara hemma i två veckor nu? Hur underhåller man en två och halvtåring under så lång tid här på Malta? Får hoppas på fint väder så man kan vara ute mycket. Jag som hade haft i tankarna att resa någonstans, London eller Sverige, där gick de planerna i graven, herregud, vart tog tiden vägen?

Nu måste jag dessutom skicka ett mejl till Marisa och önska henne glad påsk, då jag i chock glömde att önska henne det.

Inga kommentarer: