onsdag 12 mars 2008

Enough is enough!

Molly är snart åtta månader och jag har inte lyckats komma i form än. Ingen brådska tycker många, men för mig känns det som att det är dags nu, trist att behöva se alla de fina kläderna hänga i garderoben och bara gå och vänta på att jag ska komma i dem igen.

Träffade Liz på en fika idag och hon berättade om en träningsmetod som hon prövade förra våren som var jätteeffektiv på henne... så har idag kollat upp detta unika ställe och metod och det verkar minst sagt fantastiskt (om det funkar, i så fall, inte undra på att alla i Hollywood kommer i form inom 3 månader efter förlossning) Har nu bestämt att jag ska anmäla mig (även Liz) och boka upp mig på 16 sessions på 4 veckor... Spännande.

Berättar mer sen (när jag vet hur det går, blir man någon beach babe 2008, eller inte?) ... :o)

2 kommentarer:

Anonym sa...

DU ÄR redan en Beach-Babe!!

Anonym sa...

Jag satsar på beatch 2009 :-) Lcka till de där klarar du