torsdag 1 maj 2008

Molly-bus!

Ett par kvällar sen så upplevde jag någon som kändes alldeles underbart. Det var samma kväll som Dan åkte till Nottingham och jag bestämde mig att ha båda flickorna i min säng.

Isabelle somnade redan vid sju efter en hel dag ute, Molly var svårare att få att sova. Jag gjorde iordning en kopp te för att lägga mig i sängen och kolla på en film. Jag la ner Molly i sängen med goskaninen och napp i tron om att hon skulle somna, men nej, i språngande fart så började hon krypa i riktning Isabelle, jag fick tag i henne precis innan hon nått fram till Isabelle och just när jag lyfter upp henne så kiknar hon av skratt. Molly är nu högst medveten om vad bus är!

Jag la ner åter ner henne igen samma sak hände igen, så fort jag stoppade henne så kom samma underbara busiga skratt.

Underbart att se hur mycket de älskar varandra och hur mycket de har utav varandra.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Gos Molly

Anonym sa...

guud vad underbart... en helt underbar liten Molly ;)