onsdag 9 april 2008

Skumma Ryan!

Pratat med Ryan Air nu om deras säkerhetssystem (som inte verkar finnas...). Min fråga är hur kan man boka om en biljett som någon annan har bokat och dessutom betalt med ett kort som inte är ens eget?

Enligt dem så ska man inte kunna göra det och jag ifrågasätter såklart hur det då har lyckats gå igenom, att en biljett som jag har bokat, som en annan person kan på helt eget bevåg kan gå in och ändra och boka om.

De låter minst sagt förundrade och förstår inte hur det kan ha gått till och har erbjudit sig att gå tillbaka och lyssna på bandet.

Det jag är mest förundrad över är att de nu tror att det är jag som bokat den 'nya' biljetten avslutar samtalet med; Vill du nu avboka den nybokade biljetten? Mitt svar; Hur attans ska jag kunna avboka en biljett som jag inte ens har bokat?

1 kommentar:

Anonym sa...

HAHAHA