fredag 4 april 2008

Idag är en sån upp och ner dag! (som tillslut reder sig)

..ont i huvudet, trött efter en inte alltför bra natt, ont i ryggen (efter allt bärande på Molly)en Isabelle som vägrar sätta på sig kläder för att sen gå till parken (så vi blir fast inne), en Molly som vägrar sova (vaknade vid sex och inte sovit mer än 15 min sen dess), en Molly som skriker så fort jag sätter ner henne på golvet, en Isabelle som drar fram alla leksaker och sprider i hela lägenheten, en ännu mera skrikandes Molly, en Isabelle som bestämmer sig för att skura badrummet med toalettpapper och vatten från toaletten, en Isabelle som beordrar 'mamma jag vill ha mjölk', ännu mera tjat 'mamma var är min napp', beslut om att ställa in utekvällen med tjejerna, Underbart sms tillbaka från Tonia ' Oh dear, do you want to come over this afternoon for an hour or so to give you a break?', ett leende från mig, äntligen en Isabelle som kommer och vill lägga sig i sängen och kolla på film, som nu sover, och även tillslut en sovandes Molly.. Stor kopp te till mig i soffan med nyaste Åke Edwarsson!, 5 min senare... Molly börjar gråta och vill komma upp, men lyckades få henne att sova igen, nytt läsförsök...

2 kommentarer:

Anonym sa...

¨Ja man kan bli trøtt før mindre. *kraaaam*

Anonym sa...

"en Isabelle som bestämmer sig för att skura badrummet med toalettpapper och vatten från toaletten" Hi hi hi!!! Ja allt ska utforskas! Tanken var ju god:)