måndag 21 april 2008

Bilkööööööööööö

I morse så lyckades vi (som förmodligen även alla andra på Malta...) hamna i världens bilkö, de hade stängt av en huvudled, för att sen inviga en bro de har byggt på i evigheter, här på Malta funkar det inte som i typ resten av världen, alltså att man fixar sånt på nätterna, nej här ska man såååå klart stänga av så det påverkar måndagsmorgonens trafik!! Vägen från Isabelles skola som normalt sätt tar 5 min att köra, tog idag 1 timme och 20 min...

Detta resulterade i att Dan inte kom till jobbet förrens kl. 10 och jag fick bråttom som attans när Liz 2 min efter vi kommit innan för dörren kommer för att hämta upp oss för morgonens promenad, så jag glömmer naturligtvis hälften av Mollys saker (inklusive blöjor...), så stackars Molly fick sitta i sin nedrans kissblöja i 3 timmar... :S (jag vet, dålig mamma!!)

1 kommentar:

Anonym sa...

Hmmm ja där slår Malta till och med Norge i dåligt planerade vägarbeten.