onsdag 23 april 2008

Kryp i köket

Jag som hade tänkt mig en lugn och skön kväll! Fått Molly att sova, plockat lite leksaker, hängt tvätt och plockat in lite av tjejernas tvätt. Går in i köket för att göra i ordning en kopp te när jag ser den lilla äckliga saken springa på bänken, inte helt säker på om det var en kackerlacka, men inte såg han trevlig ut iaf.

Jag lyckades iaf ta livet av den lilla varelsen (eller var det Dan som gjorde det? Hmmm.) Nu har jag sanerat hela köket, städat som en tok med det ena medlet dödligare än det andra.

Ps. Kära kryp, snälla kom inte till oss nåmera, det finns inga smaskiga smulor kvar att äta!! Jag har skurat bort allt som kan tänkas vara gott att mumsa i sig.

Ps2. Förlåt att vi dödare er kompis, men vi visste inte riktigt vad vi skulle göra me han!

1 kommentar:

Anonym sa...

Bläää äckligt. Hoppas dem ALDRIG kommer tillbaka.

Ja jag ser att du känner pressen att uppdatera bloggen efter alla mina inlägg igår :-D