söndag 17 maj 2009

Vår underbara maid!

Jag har många gånger hyllat vår oslagbara städerska men måste bara göra det igen. Kommer hem i fredags och kommer in i tjejernas badrum. Vad möts jag inte av, jo denna underbara människa har 'diskat' alla tjejernas badleksaker (bara att tillägga så har jag typ tänkt göra detta i flera veckor...)!

Med ett leende på läpparna går jag runt i lägenheten och njuter av det rena, går in i köket och öppnar skåpet med tvätt- och skurmedel, får ännu en glad överraskning, hon har plockat i ordning och alla saker står i prydling ordning (ännu en sak jag har haft på mitt samvete i veckor...)!

Denna superkvinna gör verkligen min vardag såååå mycket enklare!

2 kommentarer:

*SANDI* sa...

Hello :)

Jooo det gör förbaskat ont att göra Brasilian! Men jag har gjort det två gånger nu.. o andra gången gör det mindre ont. Håret är tunnare o du vet hur det kommer att kännas liksom.. haha!! O nu ska jag dit nästa måndag - har knappt nått hår alls! Super tunna. Så kommer nog inte alls göra lika ont nu.. Så det är helt klart värt det! Känner mig fräschare o sexet blir såååå jäkla mycket bättre! Haha.. sorry för all info :) Benen gör ondare tycker jag. Särskillt nere vid anklarna!! Tack för tipset me myggorna by the way! Hade jag helt glömt bort. Hihi! Stor kraaaam :)

Therese Lindberg sa...

aj låter läskigt ont! hihi.