onsdag 20 maj 2009

I Heart Summer!

I morse så kändes det verkligen underbart att kunna sätta på sig ett par korta shorts och en tunn tunika. Dessutom detta år känns det faktiskt som att jag hållit en del av beach 2009-målet. Kroppen är hyffsat tränad. Dessutom har brösten börjat lägga sig, så detta år blir kul! Haha!

Ännu skönare var det att stiga ur bilen på både skola och dagis och känna värmen hetta. Sommaren är äntligen här!

Efter lämnat kids så åkte jag tillbaka till Sliema, satte mig på offshore och läste nyaste OK. Därefter strosade jag lite i affärer, köpte lite fina sommarkläder till Molly (stackarn som aldrig får något nytt annars...)!

Gick in en sväng på Benetton och hittade klänningarnas klänning. Prövade den och den satt dessutom galet fint. Jag var dock stark nog och hängde tillbaka den då jag och Lenah ska ha en shopping morgon på lördag utan barn. Dessutom har Lenah bokat in pedikyr! Lyx! Och inte att glömma, frukost på The Palace!

Dan är fortfarande i Stockholm, men känner att veckan gått hyffsat bra ändå, Marita kommer och hjälper mig fredag och lördag så jag kan få lite egen tid.

3 kommentarer:

SANDI sa...

Låter som du har ett härligt liv gumman!! NICE.. Kraaaam :)

Lenah Caruana sa...

Jaaaaah Beach babe 09 ;)
Man kanske förresten kan ta take away b'fast och goffa uppe på spa't?
Tjing x

Therese Lindberg sa...

ja fast det är rätt mysit att sitta där nere, eller du kanske inte kan komma iväg för tidigt??
jag kanske går dit tidigare då ;) xx