lördag 23 maj 2009

A beautiful day!

Direkt när jag kom utanför dörren idag kände jag att det skulle bli en alldeles perfekt dag! Lite tidigt ute så satte jag mig på The Palace terass och läste några sidor. Tog bara några minuter innan Lenah kom, vi flyttade över till skuggan då vi insåg att vi skulle rinna bort innan espresso och crossainter kommit.

Klockan tio hade vi pedikyr inbokat, vi fick mot vår förvåning göra samtidigt, mysig prattimme med kaffe och fotbehandling. Å rött nagellack såklart!

Därefter vart det lite shopping, mest för Lenah. Jag var ovanligt lugn. Bara en bikini och shorts för mig.

Lunch på offshore (hmm inomhus, weirdos)! Hehe!

Ytterligare lite shopping och sen bar det av hem.

Jag hade min underbara barnvakt hemma, då Dan fortfarande är i Sthlm, men kommer lyckligvis hem i morgon.

Eftermiddagen vart lugn hemma hos Pau, med fika och lek.

Tjing!

Inga kommentarer: