måndag 11 maj 2009

Milano!

Inspirationen är tillbaka. Som ni ser har jag inte uppdaterat bloggen på ett bra tag. Vad kan jag säga att inspirationen inte funnits där. För mycket vardag, för mycket samma sak varje dag.

I lördags var vi i Milano hela dagen. Vi hann med lite turistgöra som att kolla på Domen (hmmm ja det var typ det vi gjorde...) om inte Gucci och dom alla andra butikerna i Vittorio Emmanuele räknas som en del av milanos turistsevärdheter (om jag frågar Lenah så skulle hon nog hålla med om det iaf ;)) Frida nu vet jag vart vi ska gå i augusti, börja spara pengar, attans vad mycket fina skor, väskor och skärp! Puuuh!

Vart någon timme på HM också (jag vet åka till Milano och shoppa på HM, katastrofalt, men så blir det när man bor på en isolerad ö i medelhavet)!!

Vi satte oss på favoritcafet (från förra sommaren) och tog en lång lunch med fler alternativ från menyn. Underbart! Sånt som vi gillar, beställa in massa och sitta och plocka.

Väl hemma i Bergamo efter en lång dag så somnade vi båda helt utmattade.

Inga kommentarer: