lördag 28 februari 2009

Shopping, lunch, partymingel och tvillingmys!

Sprudlande morgonenergi vaknade jag med. Underbara lördag! Pau kom vid tiotiden och vi gick ut för en shoppingtur utan barn. Dan tog undertiden tjejerna till frisören! Sååå lyxlyxit!

Pau shoppade lite nytt inför första jobbdagen på måndag (efter 10 månaders mammaledighet) och jag hittade också lite4 snygga saker. Bl a 10 vinglas (alla udda, kommer bli coolt till ett mingelparty jag nu så klart måste ha med så många fina snygga glas), en jeanskjol (kap 20 euro ist för 60), present till Isabelles kompis Robert, strumpbyxor till mina chicas och såklart ett par riktigt sköna pj'byxor! On top of all this, så hade vi en underbar salladslunch på Mistro. Mitt och Paus ställe!

Efter en hel dags shopping var det kalastajm! På med partykläderna och iväg till flyplatsen (dom har en kalasvenue där). Fullt ös för barnen och mingel för oss vuxna. Jag hade turen att Celine och Kerry var där, Kerry hade dessutom med sig tvillingarna Sasha och Preston, 8 v gamla. Jag och Celine greppade direkt en varsin liten bebis och gick och vaggade hela kalaset. Kerry tyckte att det var oerhört skönt att få lite fria armar.

Nu har Dan precis lagt tjejerna och dags för matlagnin!

Trevlig kväll!

Inga kommentarer: