torsdag 12 februari 2009

Höjden av lycka..

Idag fick jag en sån lycklighetskänsla i kroppen. Jag sitter i bilen med tjejerna i baksätet, kör längst havet och spelar Mamma Mia soundtracket på högsta volym (Isabelles begäran)! Först skulle vi sjunga 'Mamma Mia here I go again...', sen mot min förvåning ville hon lyssna på Last Summer, vilken är min absoluta favorit.

Vi sitter alltså där i bilen och lyssnar och sjunger till denna underbara musik, jag kollar bak på tjejerna i backspegeln och ser Isabelles stora leende och munnen som sjunger ut mening för mening i perfekt engelskt uttal. Molly sitter samtidigt och stampar takten med båda fötter och klappar händer för fullt. Jag hinner tänka, men herregud, är detta verkligen min treåring som sitter där bak och sjunger ABBA-sånger utan och innan och lilla ettåringen som stampar takten till syrrans sång.

Mina tjejer börjar verkligen bli stora...

1 kommentar:

Anonym sa...

Va mysigt vi ska ha det! Det blir ABBA på Secilien :)