onsdag 14 januari 2009

Vägen till det nya livet ;o)

Nu idag har det gått en vecka på mitt 'nya' liv, eller snarare mitt liv inklusive träning. Måndag-, onsdag- och fredagsmornar är bokade i gymmet. I dag prövade jag på yoga vilket passade mig utmärkt. Hade inget aning om att det fanns så många gömda muskler. Har redan små känningar av, ehhh träningsvärk.

Efter gymmet vart det ett besök hos Skye för cupping, som är en typ av kinesisk stimuleringsmassage. Utövas med koppar som sugs fast på kroppen med hjälp av vakum. Detta ska dra ut toxiderna och driva ut fettet. Kör mest på mina ben (där det verkligen behövs)!!

Återkommer med fortsättningen...

Ps. Jag vägde in mig på 63.5 kg och idag var jag nere på 62 kg. Rätt bra -1.5 kg på en vecka! Det ni!!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Kul att du börjat med yoga, jag försöker gå minst en gång i veckan och har alltid träningsvärk.. ;)

Therese Lindberg sa...

höger sida av kroppen var faktiskt rätt vig, men vänster. Ohh my god!

Therese Lindberg sa...

... det var länge sen jag kände sååån smärta :D

Anonym sa...

Duktig flicka :-)

Anonym sa...

Du som är så smal och vacker, inte behöver du gå ner en massa kilon! Men hur lyckas du vara så smal och ändå äta och fika så mycket! :) Lyckost! Du kan både ha och äta kakan du! Låter toppenbra med träning och yoga.. kanske man skulle prova någon dag.. Skulle bara säga trevlig helg till ER och hoppas vi hörs snart på msn! KRAM