onsdag 14 januari 2009

Nyår... (lite sent)

Har precis insett att jag inte skrivit på jättelänge. Har inte ens uppdaterat vad vi gjorde på nyår, inte för att det var nåt jätteexciting men ändå.

Det vart en middag hemma med Liz, Jörgen och Jason. Väldans lungt. Dan kockade - det vart rökt lax till förrätt, oxfile (som typ alla äter på nyår) till varmrätt och avslut med kladdkaka i komb med after eight mousse.

Besöket åkte hem redan vid elva för att slippa all trafik, av någon underlig anledning så verkar det vara populärt att sätta sig full i bilen och köra runt på tolvslaget. Förra året skulle jag köra hem besöket och det slutade i 2 timmars bilkö (vi bor typ 5 min gångavstånd från varandra, men utan vagnar till barnen vart det bäst med skjuts, trodde vi alltså).

Jag och Dan gick och la oss för att kolla på en film, slutade med att vi somnade innan tolvslaget. Men ack vad pigga vi var på nyårsdagen!

1 kommentar:

Anonym sa...

hi hi jag lyckades hålla mig vaken men hmm de var inte långt ifrån att jag somnade vid bordet :-)