söndag 25 januari 2009

Flytt!

Så nu är det klart - vi ska flytta! Eller klart och klart, inte riktigt än, signa kontrakt och lägga deposition gör vi på måndag, ja imorgon alltså.

Så börjar bekymmerna - alla saker! Herregud, vi kom hit från London med 80 kartonger. Har i och försig slängt en hel del redan så riktigt så mycket blir det inte, men ändå. Försöker lista ut vart jag kan få tag på flyttkartonger - frågat runt lite och ingen verkar veta vart man kan köpa det. Imorgon ska jag ner till matbutiken och fråga om jag eventuellt kan få ett par så jag åtminstonde kan börja packa lite. Vill helst undvika att stressapacka allt på 2 dar...

Hmm, klädbutikerna borde få in massa kollektion nu, undra om man kan tigga några från dom...

5 kommentarer:

Pillan sa...

Vad kul med flytt, men inte lika kul att packa. Min erfarenhet av flytt är att trots att jag trott jag slängt en massa saker har jag ändå mer saker nu än vid förra flytten :)

Therese Lindberg sa...

Säg till så :S Hihi. Dessutom lite hektisk månad med Dan som åker till London nästa vecka och sen till Sverige två veckor efter det.

Anonym sa...

Skönt att ni bestämt er, ni kommer säkert trivas kanonbra! Jag hittar ju iaf dit;)

Tina B sa...

Trevligt med flytt! Ni kommer trivas, tror jag! Vi gjorde det! KRAM!

Anonym sa...

Åh vad roligt! Grattis grattis!