måndag 25 februari 2008

Tillbaka till vardag



Så var vi ensamma, Katta och tjejerna åkte hem igår, trist men samtidigt skönt att komma tillbaka någonlunda i vardag (och få lite ordning i lägenheten). Inte hunnit med mycket nytta, tack Pau för att du var kreativ och gjorde det finaste påskägget någonsin till Isabelles kostym hon ska ha på skolshowen på lördag!! Du räddade mig, hade inget tid alls denna vecka att sätta mig med det.

Vart en oerhört intensiv vecka med massa tid i parken, promenader, kladdiga måltider, blöta bad, tjiv om leksaker, låna-kläder-av-varandra, klä ut sig till prinsessor... Nästa gång blir det vi som åker och hälsar på i London, längtar redan efter poolbad, bastu, grillning, Hampstead Heath, Starbucks, Muswell Hill, strosa på stan... (listan kan göras lång..)

Jag är så oerhört tacksam att vi har världens bästa familj i London, ja för det är inte ens överdrivet, jag kan inte tänka mig någon bättre familj att vara en del av. Det finns inget underbarare och roligare än när vi umgås allihopa, det slår ingenting. Vi har roligt, pratar om allt, hjälps åt, mycket skratt, lagar mat, är ute i naturen, spelar och sjunger, slappar...

xox

1 kommentar:

Anonym sa...

:-) Låter som att ni haft en bra vecka och har en fin resa att se fram emot :-)