måndag 21 januari 2008

Prinsess-magi

Syskon. Visst är det underbart att ha syskon, i mitt fall en lillebror, hade dock älskat att ha fler. (Är lite avis på min jämnåriga kusin som har hela sju stycken).

Jag är glad att vi kunde ge Isabelle en syster så tätt inpå, och skulle väldigt gärna ge tjejerna åtminstonde ett syskon till. Trots att Molly bara är 6 månader så syns det redan så väl att de har sånt stort utbyte av varandra.

Min bästa kompis Lenah är ensamstående med sin son Aiden, 3,5 år.

Som antagligen alla barn gör i den åldern, så längtar även han efter ett syskon. Aidens föreslag till henne häromdagen var:

-Mamma kan du inte ha en sån där lila prinsessklänning, tiara och spö och sen få en tjockmage.

En treårings tro om vad som krävs för att få ett syskon! Underbart tycker jag!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hi hi hi