söndag 28 december 2008

Tack så mycket Knights!

Jag ingen spelare! Har i princip inte lagt några spel i hela mitt liv. I fredags så gick vi ut på en långpromenad, jag och familjen. Dan och pappa viker in på en av dom lokala spelkontoren för att lägga lite spel på engelska fotbollen. Jag bestämmer mig för att testa lyckan jag med.

En kryss-fyrling vart det;

Charlton-QPR x
Tottenham-Fulham x
Sunderland-Blackburn x
Aston villa-Arsenal x
.......
101 ggr pengarna... insats 5 euro!!

Spänning in i det sista då Villa kvitterar 2-2 i 91a minuten! Och ja, där satt mitt spel, bara att hämta ut 507 euro!! Grattis till mig!

Gissa om Dan var imponerad ;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

God fortsättning till familjen och ett gott nytt år på er! Grattis till vinsten, hur gjorde du!?

KRAM!

Tina m. familj

Anonym sa...

Du är GRYM gumman *puss*