tisdag 2 december 2008

Härlig dag i Bugibba

En riktigt lat dag idag, kände verkligen att jag behövde en dag för mig själv. Ringde och kollade om jag kunde lämna Molly några timmar på dagis och det gick bra.

Direkt efter lämnat av Dan, Isabelle och Molly så åkte jag till Bugibba för att äta en brunch med Pau på torget. Urmysigt. Därefter tog vi en promenad och avslutade med en latte i solskenet. Ännumera mys!

Dessvärre flyttar hon till Tripoli på torsdag, något jag inte ser framemot (missförstå mig rätt, jätteglad att dom fått denna unika chans och allt vad som kommer därtill). Dock inte kul när vänner flyttar så långt bort! (eller ja knappt en timme med flyg, men dessvärre inte så lätt att bara åka över med landets alla regler)!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vännen ni kan åka med oss till Lybien =)
vart ligger bugibba?
kram kram

Anonym sa...

Kul att jag kan läsa din blogg igen =) Tittar in lite då o då.. särskillt nu när man ligger hemma me feber o är uttråkad..

Kramelikram!

Anonym sa...

Hello!

Händer de nått X-tra skojigt imorgon då??? *ler*

Hoppas du får en toppen härlig födelsedag gum's!!

Många kramar <3

Anonym sa...

God Jul på ER, vart ni än befinner ER!
Kram La Familia Lengstedt/Bergqvist