måndag 1 december 2008

Hopp och gång på rygg

Vart en intensiv vecka, jag vet inte riktigt varför men så har det i alla fall vart. Pau och jag har flackat runt och fixat och donat. Barnen har haft ögoninflammation och vart allmänt förkylda. Reslutat - såklart båda hemma från skola och dagis.

Hade tänkt att vila i helgen, men lördags morgon åkte och jag Jess runt för att handla lite julklappar och annat gott. Eftermiddagen avslutades med en mycket trevlig middag hos Jess och Ant. Så sött att se Molly och Marco leka, massa kramar och pussar hela tiden!

Igår söndag var värsta dagen av alla, jag var helt slut i huvet, inget fungerade, bara huvudvärk och allmänt trött. Vart en tidig kväll (efter ett maniak barnkalas jag drog med mig Molly på...) med te och film.

Måndag morgon, idag alltså var bara kaos med matlådor, kläder och skjuts och allt annat som måste fixas. Efter lämnat av kidsen satt Dan och jag i bilen och bara suckade och kollade på varandra! Puuh! Stupid Monday morning!

Väl hemma sprang jag upp till Sky och kollade om hon hade tid med massage och ansiktsbehandling (länge sen jag såg såååå trött och grå ut i ansiktet...). Well needed (som inte bara jag kände utan även Sky tyckte det var ett gott beslut).


3 timmar senare...

Måste faktiskt säga att jag känner mig som en ny lugn människa, helkroppsmassage innehållande, gång och hopp på rygg (min alltså..), en tryckning på alla mina ömma punkter på kroppen (som jag inte ens visste att dom fanns...), drag och slag på fötterna, samma med händerna avslut med total rengöring och massage av ansikte, skalp och nacke, ansiktsmask från Korea och vips alla porer borta!

Nu känner jag mig tipp topp!

x

1 kommentar:

Fröken sa...

Gumman va härligt det låter, det var du värd!!

Puss