lördag 27 december 2008

Oj nästan en månad sen...

... får väl säga att december månad inte vart den bästa skrivmånaden. Satt mig ner för att få ihop ett par rader några gånger, men totalt kört. Ska iaf försöka sammanfatta lite granna.

4-7 dec så var jag och Liz i London. Det vart en otroligt lyckad resa förutom att jag lyckades dra på mig en ögoninflammation samma morgon vi åkte. Resan var huvudsakligen en shoppingresa och det vart minst sagt en shoppingresa också. En nikon D60 vart inhandlat till mig själv, massa kläder till tjejerna och leksaker och halva disneybutiken så klart (lite svag för den butiken:S)!! Det vart även att möta upp 'sister in law' en hel eftermiddag och kväll. Dagen därpå åkte vi upp till familjen för att se på deras nyinköpta hus. Underbart fint! Lite stros i Muswell Hill och sen tillbaka ner till city för att möta upp Lotta i Notting Hill. Även det underbart mysit! Åhhh vad jag fick längta tillbaka till London känslor, mer än en gång om jag säger så.. (lägger ut bilder snart...)

December har även bjudit på överraskningsmiddag för mig! (hade ju födelsedag 8 dec)
Adventsfika (snarare mer som middag) hemma hos Thomas och Annica. Riktigt trevligt.
Mamma, pappa och bror kom den 10 och åker hem imorgon. Tack vare dom har vi lyckats ta oss ut på restaurant och lite annat gott som förgyllt månaden.

Julafton firades hemma hos Jessica, Anthony och Marco. Traditionellt svenskt julbord, Kalle klockan tre och jultomte. Vad mer kan man förvänta sig!

Fick massa fina kläder av Dan, cupping och örhängen. (fick trots allt en resa till London och dessutom ny kamera :)

Well, ja det var väl iaf en liten uppdatering. Ska försöka få in lite bilder och skriva lite mer under morgondagen!

Tjing!

1 kommentar:

Fröken sa...

Härligt att se att bloggen är uppe och snurrar igen!

Puss