söndag 23 november 2008

Senaste veckan och helgen...

En vecka har gått och Pau och Noah har bott här med oss. Billy har nu flyttat till Lybien och Pau väntar på att alla papper ska bli klara så hon kan komma efter med Noah.

Veckan har vart rätt lugn, förutom massa sömnlösa nätter, Molly har börjat vakna upp igen. Suck! Stor suck.

Dan åkte till Milano i tordags och kommer tillbaka i dag. Fotboll och representation har stått på han agenda den här helgen. Rätt trevligt skulle jag säga (trots allt jobb..)

Jag och Pau har ramlat in i soppträsket, typ ätit det varje dag- carrot and coriander, hederlig ärtsoppa, chicken thai, broccoli, potatis- och purjolöksoppa... osv GOTT OCH NYTTIGT! Tänk vad duktiga vi är.

Igår kom Annica över en sväng och jag bakade kanelbullar till Adams kalas som är idag.

Molly är fortfarande rätt förkyld, ätit medicin så förhoppningsvis så blir hon bra tills jag åker till London! Ja för tänka sig, nu är det bara en och en halv vecka kvar, sen åker vi! Jippi!

Nej nu ska jag stryka kalaskläder!

Tjing

Inga kommentarer: