fredag 11 juli 2008

Semesterlängtan (ja ännu mera)

Tjat om semestern, men detta år känns som en oerhörd välförtjänt semester som blir ett europaäventyr. Vi ska besöka massa spännande städer men det jag ser framemot är mitt kära London. Bo i Katta och Rich underbara hus, träffa Kate, Dawn, Lotta och alla andra... you name it!

Det är rätt otroligt att man kan bli så fäst och förälskad vid någon plats sådär, men London för mig är hemma och det är där jag vill ha min framtid. (även om alla vänner i Stockholm får en att känna att man vill bo där, så därför tycker jag att alla ni Frida, Pilla, Sissi, Mickis, Tina och alla andra, ta en flytt till London sen va?) Jessica och Anna får ta med barnen och männen från Malta!! Och Lindah får ta sitt pick och pack från Oslo. Pllliiisss!

Så kan vi alla bo där som en stor happy family, bo i samma kvarter, äta 'brunch' varje söndag, ha middagar och bara leva ett helt underbart liv alltså! ;o)

Tänk om det hade vart så enkelt, vad bra det skulle vara!

2 kommentarer:

Anonym sa...

kan vi inte ta NYC istället?? Jag ÄLSKAR den staden

Anonym sa...

hehe det tycker jag låter som ett drömsenarie ;-)