tisdag 8 juli 2008

McDonalds och bullbak!

Nu är det så där länge sen jag skrev igen. Dan åkte idag till Köpenhamn i jobbet, borta tills på torsdag! Attans tre dagar för en halvdags jobb! Tecken på Maltas dåliga flygnät.

Den senaste veckan, har jag och tjejerna följt Dan till jobbet på morgonen, tagit frukost på OffShore, shoppat lite och sen gått hem. Eftermiddagarna har vi spenderat hemma, pga den olidliga värmen.

Idag har jag städat i massa, London-släkten kommer på fredag och stannar tills vi åker till Italien. De ska sen vidare till Sicilien i 2 v.

Jag och Dan är helt inne i Grey's Anatomy. Dessvärre är vi nu klara med säsong 2 och måste vänta tills i september då säsong 3 släpps på dvd.

Isabelle har vart rätt krävande idag, totalt uppe i varv. Tror det var en liten reaktion av att Dan åkte, högst medveten som hon är nu. Vid halv fem så började hon klaga på att hon var trött, jag satte Molly i vagnen och gick till McDonalds, allt för Isabelle att INTE somna.

Som planerat, båda barnen sov kl. 7. Perfekt! Vad för mig? - Bullbak! :o)

Natti natti!

Inga kommentarer: