tisdag 1 juli 2008

Lugnet

Jag känner ett otroligt lugn. Ett lugn att bara kunna vara hemma och ta det lugnt, inte behöva planera eller anpassa sig till någon annan.

Skönt att bara få spendera tid hemma, laga mat, städa, plocka, leka med barnen osv. Kanske låter lite bizart, men känns som jag inte vart hemma på hur länge som helst. De senaste veckorna har vart full aktivitet, ingen chans att sitta ner och ha lite vardag!

Förstå mig rätt, det är underbart att ha besök, man gör så många roliga grejer och det är framförallt mysit att få träffa sina nära. Men nu ska det bli skönt att få koppla av i 10 dagar, för sen kommer nästa besök..

.. och den 17 åker vi på semester. Lääängtar!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det låter fanstastiskt skönt! Jag har 2,5 veckor kvar till semestern och sedan hoppas jag på samma känsla, med en bok och ett glas vin på terrassen i frankrike :)

Kramkram

Anonym sa...

jag vill oxå komma på besøk. I høst måste vi hinna med de