söndag 5 april 2009

Stockholm

Tiden går fort när man har roligt och mycket som händer. 25-29 mars spenderade jag själv i Stockholm, själv och själv kanske är att överdriva men utan Dan och barnen iaf. Vart en kort visit ett par dagar hos mamma och pappa och sen helgen hos Frida i Bromma.

Jag hann även med en middag hos farmor och farfar som jag inte träffat sen i augusti. Frida och jag hade världens myshelg med middag på Grappa, shopping, lunch med Annica, mer shopping och avslut med middag hemma hos Frida då även Pilla kom. Låter som jag shoppat massa, men så vart det faktiskt inte. Endast lite träningskläder, assnygg väska, lite böcker, filmer och pussel till tjejerna. Tekoppar och te till Dan och så klart massa godis.

Vi avslutade helgen på söndag morgon innan jag var tvungen att ta flugbussen med en frukost på stan.

Riktig myssemester vart det och Frida tog hand om mig och såg till att jag fick en topphelg.

x

1 kommentar:

Lindah sa...

Låter som att du haft det bra :-)