söndag 8 mars 2009

Fortfarande ingen dator...

Jag är så ledsen att jag är så dålig på att skriva. Jag har inte köpt någon ny dator än så har bara tillgång till Dans på helger och sena kvällar. Mellanslagsproblemet kvarstår så det blir alltså definitivt en ny!

Sverige bokat till den 25e mars och jag stannar tills den 29e. Barn och Dan hemma så det ska bli mys att bo hos mamma och pappa ett par dar och sen blir det helgmys med Frida. Vi ska shoppa (har jag bestämt), gå på bio, äta gott och bara mysa! Höjden av lyx.

Händer inte mycket annat, mer än att vi som sagt är inne i fiskhuset nu. Tjejerna älskar denna lägenhet och vi med. Tänk om man skulle kunna få köpa loss den...

Igår var vi på kalas (som alla lördagar) inte klokt. Verkar som alla Isabelles kompisar fyller år just nu. Igår var vi på ett ställe som heter Once Upon a time. Totalt värdelöst måste jag säga. Urusla underhållare och totalt vidrig mat... Flingor, tonfiskmacka, jelly... Förlåt för min negativa ton, men till och med Isabelle tyckte att det var trist...

Kerry var där med tvillingarna så fick i alla fall lite bebismys!

Ps. Alla mina bloggkompisar som jag annars brukar kommentera, förlåt att jag inte har vart så aktiv, har också att göra med ingen tillgång till dator...

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej sötis!

Har du hittat någon dator som passar??